Yeni
Yükleniyor..

benim adım tweetledi: ileride güzel günler göreceğiz demişlerdi, daha ne kadar gideceğiz ?

benim adım @KingKorhan
 
ileride güzel günler göreceğiz demişlerdi, daha ne kadar gideceğiz ?
Twitter'da görüntüle
Planet Bilgi @planetbilgi
 
Kendinizi geliştirmeye o kadar çok zaman harcayın ki başkalarının yaptıklarıyla ilgilenmeye ve onları eleştirmeye vaktiniz kalmasın.
Twitter'da görüntüle
Atilla Taş  @AtillaTasNet
 
Evet kendisi büyük hayranımdır, aradım kırmadı, aldı Reza'yı! 😂😂😂
twitter.com/sansalatl/stat…
Twitter'da görüntüle
Hurriyet.com.tr  @Hurriyet
 
Rihanna konser sırasında mikrofonu seyirciye uzattı ve... bit.ly/1PofELx
Twitter'da görüntüle
☆ £M®€ iNAN ☆ @emr_inan
 
Dünyanın hangi noktasında olursa olsun masum insanlar ölüyorsa kimse oturduğu yerde sevinmesin.! #Terörülanetliyoruz !
Twitter'da görüntüle
Çok iyi Bu @CokiyiBu
 
"Herkesin üç kişiliği vardır; ortaya çıkardığı, sahip olduğu, sahip olduğunu sandığı." - Alphonse Karr
Twitter'da görüntüle
Google Plus'da Paylaş

Yazar Film Ve Dizi İzleme Keyfi

Yazar hakkında bilgi yazılacak.
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

1 yorum :

  1. Did you know that you can shorten your urls with Shortest and make cash for every visitor to your short urls.

    YanıtlaSil