Yeni
Yükleniyor..

MİRA tweetledi: Belki gelirdim. Çok uzaklardan bakıyorsun yetişemiyorum..

MİRA @Mira06_
 
Belki gelirdim. Çok uzaklardan bakıyorsun yetişemiyorum..
Twitter'da görüntüle
CEYHUN BEY @cmzaman
 
Seninle tekrar bir olmamiz Nihal Candanin survivorda oyun kazanmasi kadar zor ve imkansiz
Twitter'da görüntüle
Bir Daha Düşün @DogrulariYaziyo
 
Uygulama indirmek için istenen izin! NSA'ya direk bilgi versek daha iyi..
Twitter'da görüntüle
Adamın TİLLAHI @adamin_tillahi
 
Sağda solda patlama olduğuna dair yalan haber çıkarıp halkı korkuya sevk edenler de en az bomba patlatanlar kadar teröristtir.
Twitter'da görüntüle
Şiir Sokakta @SiirSokaktaaa
 
onu vurdular, gözümle gördüm onu
ak bir zambağa binmiş
gidiyordu
zambak dur, sanada bulaştı kan

Behçet Aysan #Taksim
Twitter'da görüntüle
DORUK&KUMSAL @DorukCaglayan
 
Hayata hangi gözle bakarsan
Baktığın gözle görebildiğin kadarını görürsün.
Tercih sizin günaydın...
Twitter'da görüntüle
Google Plus'da Paylaş

Yazar Film Ve Dizi İzleme Keyfi

Yazar hakkında bilgi yazılacak.
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder