Yeni
Yükleniyor..

Haber Güncel

Haber Güncel


O fotoğrafın altında aslında ne var - Sinan Meydan

Posted: 06 Mar 2016 09:05 AM PST

"Şark Malt Hülasası" adı altında üretilen bu besleyici içecek Osmanlı'da ve Cumhuriyet döneminde eczanelerin başköşelerinde yer almıştır. Malt, sadece Türkiye'de değil dünyada da bebekler ve çocuklar için kullanılmış bir içecektir. "Geçmişi denetim altında tutan, geleceği de denetim altında tutar; şimdiyi denetim altında tutan geçmişi de denetim altında tutar." George Orwell, 1984. "Benim türbanlı bacıma saldırdılar!" R. Tayyip Erdoğan, 2013. "Tek parti döneminin jakobenleri Batılılaşma...

[Yazının devamını okumak için başlığa tıklayın]
Google Plus'da Paylaş

Yazar Film Ve Dizi İzleme Keyfi

Yazar hakkında bilgi yazılacak.
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder